• Regulamin Programu Lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.CRAVVI.PL

§1. Postanowienia ogólne.

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest właściciel sklepu internetowego jest Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  CRAVVI przy ul. Panewnickiej 79, 40-760 Katowice
    NIP: 954-280-47-16

  2. Regulamin stanowi podstawę Programu Lojalnościowego i określa prawa i obowiązki jego Uczestników.

§2. Uczestnictwo w Programie.

  1. Program skierowany jest do osób fizycznych indywidualnie korzystających z naszych usług.

  2. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatne.

  3. Uczestnik przystępuje do programu poprzez założenie konta użytkownika na stronie internetowej https://cravvi.pl

  4. Do założenia konta potrzebny jest adres e-mail Uczestnika. Po założeniu konta użytkownika Uczestnik zbiera punkty, których może użyć do dokonania płatności podczas zakupów na stronie https://cravvi.pl

    5. Uczestnikami programu mogą być osoby pełnoletnie, spełniające warunki określone w Regulaminie.

  5. Przystąpienie do programu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w programie.

  6. Uczestnictwa w programie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

§3. Zbieranie i ważność punktów

  1. Za każde wydane w sklepie https://cravvi.pl 1 pln (1 Polski Złoty) Uczestnikowi przysługuje 1 punkt lojalnościowy.

    Za każde 10 punktów uczestnik ma możliwość obniżenia wartości zamówienia o 1 zł

  1. Punkty są dodawane po odbiorze zamówienia przez uczestnika od kuriera. Jeśli zamówienie Klienta zostanie anulowane lub zwrócone, przyznane punkty zostaną odjęte z konta.

  2. Punkty naliczone po dokonaniu transakcji są ważne przez 365 dni.

§4. Używanie otrzymanie rabatów

  1. Otrzymanych rabatów w Programie Lojalnościowym można używać podczas dokonywania płatności za zakupy na stronie https://cravvi.pl

§5. Postępowanie reklamacyjne.

  1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Programem Lojalnościowym należy składać na adres e-mail: joanna@cravvi.pl,

    lub na adres pocztowy:  ul. Panewnicka 79, 40-760 Katowice,

  2. Organizator rozpatruje reklamacje tak szybko, jak będzie to możliwe. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.

  3. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.

§6. Ochrona danych osobowych

  1. Podane przez uczestników dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b) RODO. 

  2. Administratorem Danych Osobowych jest CRAVVI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością 

  3. Podane dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przesyłania newslettera lub informacji marketingowych po wyrażeniu zgody

  4. Uczestnik wyraża zgodę na dodanie adresu e-mail użytego podczas tworzenia konta na stronie https:cravvi.pl do bazy adresów Newslettera CRAVVI

  5. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.

  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursie.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny na stronie internetowej www.cravvi.pl oraz w siedzibie Organizatora

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

  4. Wszelkie spory mogące wyniknąć między Organizatorem a jego Uczestnikami rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.