-
Regulamin Programu Lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.CRAVVI.PL
§1. Postanowienia ogólne.
-
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest właściciel sklepu internetowego jest Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością CRAVVI przy ul. Panewnickiej 79, 40-760 Katowice
NIP: 954-280-47-16 -
Regulamin stanowi podstawę Programu Lojalnościowego i określa prawa i obowiązki jego Uczestników.
§2. Uczestnictwo w Programie.
-
Program skierowany jest do osób fizycznych indywidualnie korzystających z naszych usług.
-
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatne.
-
Uczestnik przystępuje do programu poprzez założenie konta użytkownika na stronie internetowej https://cravvi.pl
-
Do założenia konta potrzebny jest adres e-mail Uczestnika. Po założeniu konta użytkownika Uczestnik zbiera punkty, których może użyć do dokonania płatności podczas zakupów na stronie https://cravvi.pl
5. Uczestnikami programu mogą być osoby pełnoletnie, spełniające warunki określone w Regulaminie.
-
Przystąpienie do programu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w programie.
-
Uczestnictwa w programie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
§3. Zbieranie i ważność punktów
-
Za każde wydane w sklepie https://cravvi.pl 1 pln (1 Polski Złoty) Uczestnikowi przysługuje 1 punkt lojalnościowy.
Za każde 10 punktów uczestnik ma możliwość obniżenia wartości zamówienia o 1 zł
-
Punkty są dodawane po odbiorze zamówienia przez uczestnika od kuriera. Jeśli zamówienie Klienta zostanie anulowane lub zwrócone, przyznane punkty zostaną odjęte z konta.
-
Punkty naliczone po dokonaniu transakcji są ważne przez 365 dni.
§4. Używanie otrzymanie rabatów
-
Otrzymanych rabatów w Programie Lojalnościowym można używać podczas dokonywania płatności za zakupy na stronie https://cravvi.pl
§5. Postępowanie reklamacyjne.
-
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Programem Lojalnościowym należy składać na adres e-mail: joanna@cravvi.pl,
lub na adres pocztowy: ul. Panewnicka 79, 40-760 Katowice,
-
Organizator rozpatruje reklamacje tak szybko, jak będzie to możliwe. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.
-
Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
§6. Ochrona danych osobowych
-
Podane przez uczestników dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b) RODO.
-
Administratorem Danych Osobowych jest CRAVVI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
-
Podane dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przesyłania newslettera lub informacji marketingowych po wyrażeniu zgody
-
Uczestnik wyraża zgodę na dodanie adresu e-mail użytego podczas tworzenia konta na stronie https:cravvi.pl do bazy adresów Newslettera CRAVVI
-
Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursie.
§7. Postanowienia końcowe
-
Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny na stronie internetowej www.cravvi.pl oraz w siedzibie Organizatora
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
-
Wszelkie spory mogące wyniknąć między Organizatorem a jego Uczestnikami rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.